Door Arjan :

De clubkampioenschappen waren weer geweldig georganiseerd. Iedereen kwam veel aan spelen toe en de saté na afloop smaakte wederom voortreffelijk. Dank je wel Niels voor dit alles. Ook René heeft flink zijn handen uit de mouwen  gestoken door de hele dag achter de bar te staan. Er waren 19 deelnemers waarbij er 9 spelers in de Apoule terechtkwamen en 10 spelers in de B-poule. Het was spannend tot en met de laatste wedstrijd.

Ka Chun wist zijn titel van vorig jaar te prolongeren. Een knappe prestatie. De spelers uit het tweede team wisten alle vier boven de twee spelers uit het eerste te eindigen.  Oud-trainer René zag het, naar ik aanneem, allemaal met genoegen aan. In de B-poule werd ook Bart net als vorig jaar kampioen. Knap gedaan!